موبایل دیجیتال

مرجع دانلود رام و فایل های فلش فارسی موبایل و تبلت

موبایل دیجیتال

مرجع دانلود رام و فایل های فلش فارسی موبایل و تبلت

اخبار و آموزشهای دنیای دیجیتال موبایل و تبلت نرم افزار سخت افزار فایل فلش بازی کسب درآمد اینترنتی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ب.ظ

۰



موبایل مگ: 360 Security؛ آنتی ویروس، پاک ساز و بوستر اندروید

Security 360 در دو فروشگاه گوگل پلی و کافه بازار، جزء برترین های بخش کاربردی به شمار می رود و میلیون ها بار نصب شده است. این برنامه تمامی قابلیت های ضروری نظیر آنتی ویروس، پاک سازی حافظه، افزایش سرعت تلفن و ... را در قالب یک اپلیکیشن گنجانده است. در ادامه امکانات و ویژگی های Security 360 را مورد بررسی قرار می دهیم...

 جعبه ابزار: برترین اپلیکیشن های آنتی ویروس و ضد سرقت برای تبلت و موبایل

دایره امکانات ۳۶۰Security به مبارزه با تهدیدات امنیتی محدود نشده و از آن می توان به عنوان یک اپلیکیشن Speed Booster هم استفاده کرد؛ شاید همین دلیل موجب استقبال بیش از ۶۴۰ میلیون کاربر از آن تا امروز شده است. البته رایگان بودن آن را هم در نظر بگیرید.

 برنامه 360Security - قدرتمندترین آنتی ویروس

دانلود برنامه 360Security - قدرتمندترین آنتی ویروسReviewed by فاطیما قاسمی on Dec 16Rating: 4.5دانلود برنامه Security - Antivirus Boost - قدرتمندترین آنتی ویروسبرنامه ی 360 Security - Antivirus Boost یکی از برترین آنتی ویروسهای موجود برای دستگا های اندرویدی است. شما با نصب اپلیکیشن میتوانید دستگاه اندرویدی خود را به بهترین شکل در مقابل جدیدترین ویروس ها و بد افزارها محافظت کنید. توانایی های متعدد این نرم افزار به کاربران پلتفرم اندروید دستی باز را برای انجام اعمال مدیریتی و امنیتی را خواهد داد. کاربران میتوانند از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند برنامه ۳۶۰Security یکی از برترین آنتی ویروسهای موجود برای دستگا های اندرویدی است. شما با نصب اپلیکیشن میتوانید دستگاه اندرویدی خود را به بهترین شکل در مقابل جدیدترین ویروس ها و بد افزارها محافظت کنید. توانایی های متعدد این نرم افزار به کاربران پلتفرم اندروید دستی باز را برای انجام اعمال مدیریتی و امنیتی را خواهد داد. کاربران میتوانند از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند، دستگاه خود را اسکن کنند و فایلهلی APK و ویروس ها و .. را مشاهده کنند.

 معرفی 360 Security : ابزاری ضروری برای دستگاه های اندرویدی


در سال های اخیر، لوازم دیجیتالی مختلفی تولید گردیده اند که تکنولوژی ساخت آنها بطور مداوم در حال پیشرفت است. تلفن همراه به عنوان نمونه بارز این پیشرفت، دستگاهی پر کاربرد در زندگی بوده و نوع هوشمند آن به لطف وجود اپلیکیشن های متنوع، میتواند برای بسیاری از امور روزمره مورد استفاده قرار بگیرد. در این میان برنامه هایی هستند که به منظور بهبود عملکرد دستگاه، نصب آنها بسیار لازم میباشد. در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از این برنامه ها به نام “360 Security” بپردازیم که سرعت و امنیت دستگاه تلفن همراه یا تبلت را افزایش میدهد. برای آشنایی با این اپلیکیشن اندرویدی ما را همراهی کنید.

  5 تا از بهترین آنتی ویروس‌های اندروید

آنتی ویروس 360 با بیش از 100 میلیون دانلود و همچنین 10 میلیون رای که در کل نتیجه 4.6 از 5 را در حال حاضر برای او ثبت می‌کند یکی از محبوب‌ترین و قوی‌ترین آنتی ویروس‌های اندرویدی است.

دانلود





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی